Vit dag

Jag spydde ingenting igår, herregud vad det var skönt för min hals. Visserligen åt jag ganska mycket men att jag lät bli att spy var väl positivt iaf.
Idag ska jag inte göra något alls. Jag ska på afropowerdance kl halv fem och åka hem med bussen strax innan åtta men innan dess ska jag göra absolut ingenting. Det är både positivt och negativt. Det ger mig en himla massa tid till att tänka på maten och även att äta men samtidigt så är det ju så skönt att bara sitta och titta på tv en hel förmiddag. Det får bli som det blir, kanske klarar jag av ännu en dag utan spya, kanske inte.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: L

då är vi två. sitter också vid tv:n idag! absolut får man mer tid att tänka på all mat osv, men vad ska man göra liksom när man inte orkar ngt annat!

ingen spya idag. vi klarar det!

2008-09-16 @ 10:41:51
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg
Postat av: Marie.

Bra. Starkt av dig att inte spy. Inpirerande.



Kämpa på nu.

2008-09-16 @ 21:06:45
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0