Träning

Idag är jag fortfarande hos syrran, åker hem imorgon. Eftersom jag har gått gymnasiet i den här staden så har jag ju bott här själv i tre år så man känner igen sig bra. Jag har även mitt favorit gym som jag gick till överdrivet mycket under dessa år. Jag tränar dåligt nu för tiden eftersom jag verkligen inte har någon lust till att träna. Men den här veckan är det gratis på mitt favoritgym här så jag passar på medan jag är här. Idag vid tolv var jag på aerobics (vilket var riktigt skönt, jag har saknat stället så mycket) Senare vid kl 18 ska jag på body combat, det ska bli så skönt. Fast jag måste medge att jag fortfarande tränar för att bli smal, inte för att det är kul. Det är alltså fortfarande ett "tvång" och det är ju det kan ska komma bort från.
Aja, det får jag ta tag i senare, idag är det träningen som gäller. Jag har även ätit en stor portion frukost idag, en stor portion lunch ute på stan med en vän plus att det nu ser ut som att det blir lasagne här hos syster ikväll, jag som försöker undvika pasta, bra marie, bra.

Nu ska jag först och främst äta ett mellanmål bestående av två ägg och frukt.

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: lisa

ditt inlägg idag känns för mig som att du har kommit väldigt långt. du är jätteduktig. medveten om mkt!

sjukt hur lika vi tänker om allting. ja kan inte heller träna idag då det enbart är ett tvång. jättemkt ångest för det. lika mkt som jag har ångest för att jag inte tränar. vad gör du annars på dagarna? äter du ngn antidepressiv medicin? hur mkt tror du att du kommer upp i just nu, typ 2000 kcal eller räknar du överhuvude taget kcal, eller points eller hur tänker du?

jag vet att jag inte hjälper dig ngt med att säga att jag är avundsjuk på din vikt. antar att du inte är nöjd med den. vilket du borde vara. men där spökar ju sjukdomsfaanet...

massa kramar från lisa. känns som vi kunde vart enäggstvillingar

vart var de du bodde nu igen? ja bor i västra götaland

2008-09-15 @ 15:43:34
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Naa

ÅÅ klart du ska börja på nån dans. Jag vågade inte heller men sen så bara gick jag dit och övervann min rädsla. Du har inget att förlora på att gå dit och du kommer märka hur bra du kommer må av att träna något som du tycker är roligt. jag längtar till nästa träning så fort en är över. Kramar!

2008-09-15 @ 16:22:44
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: lisa

ursch vad vi är lika. men jag äter hela tiden känns de som. och nu när mitt bmi är på över 25 har jag fullkomlig panik som du förstår. ngt bra tips till mig? synd vi inte bodde närmre varandra. tror vi hade kunnat hjälpa varandra.

hur tänkert du med all din ledig tid? planerar du mkt och så?

2008-09-15 @ 18:53:58
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: m

Härligt att du äter bra portioner..

Och visst är det så att man tränar för att bli smal... och få snygg kropp.. Fastare typ.. Man är ju.. fast, ändå lixom, haha.

Kämpa på

Kramar M

2008-09-15 @ 20:53:43
URL: http://marielive.blogg.se/
Postat av: lisa

jag är 22 år. har jobbat typ i ett sedan gymnasiet. gick fotbollsgymnasie. spelar dock ingen fotboll längre. skulle läsa lite ekonomi i våras med de sket sig riktigt ordentligt. allt verkligen brakade ihop. alla krav blev för mkt. har du läst? eller vad har du jobbat med tidigare? men du får expert hjälp va?

dötid är inte bra nej, men jobbigt när man inte har ngn ork att göra ngt eller ta tag i saker och ting. men du hade ätit fluxetin ett tag väl?

2008-09-15 @ 21:30:11
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: lisa

jag är 22 år. har jobbat typ i ett sedan gymnasiet. gick fotbollsgymnasie. spelar dock ingen fotboll längre. skulle läsa lite ekonomi i våras med de sket sig riktigt ordentligt. allt verkligen brakade ihop. alla krav blev för mkt. har du läst? eller vad har du jobbat med tidigare? men du får expert hjälp va?

dötid är inte bra nej, men jobbigt när man inte har ngn ork att göra ngt eller ta tag i saker och ting. men du hade ätit fluxetin ett tag väl?

2008-09-15 @ 21:32:01
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 21:33:48
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0