Träning

Nu har jag fått röra på mig, det var skönt. Men jag har även tittat på gamla foton, vilket inte var speciellt kul. Jag sitter och jämför med bilder från nu och jag mår nästan illa. Det är faktiskt så att man ser inte riktigt att man har blivit större förrän man får jämföra med hur man såg ut förr. Visst tycker jag att jag är tjock och jag känner att jag har blivit större men spegelbilden kan ljuga lite och ibland säga att "du kanske inte är tjock ändå, du kanske ser likadan ut som förr" Men detta brukar bara vara en ursäkt för att jag ska kunna äta.

Idag när jag for hem från träningen så tänkte jag att jag skulle berätta för mamma hur allt låg till, att jag hetsäter. Men när jag kom hem så ångrade jag mig, jag orkar inte ta den diskussionen. Ikväll känner jag att jag måste sluta med godis och sötsaker, jag kan verkligen inte hantera det!

Kommentarer
Postat av: Nolita

Tänk om vi kunde vara lika bra på att tala om för oss själva hur värdefulla vi är. Beundrar din styrka för att peppa så många andra. Tänk om du kunde vara lika peppande imot dig själv! Kram!

2008-10-01 @ 13:33:02
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0