Tankar

Jag måste vara ärlig nu. Mina dagar går väldigt bra nu, både igår och idag så hag jag ätit mina måltider och inte hetsat någonting men, ja det finns ett men. Jag planerar ändå för kommande dagar. jag har redan bestämt att då vi åker till sthlm på torsdag att vi ska stanna på en godisbutik (min favorit) och köpa mig en stor påse, jag ska ju inte ha!! Det kanske är anledningen till att jag klarar dessa dagar, att jag vet att jag snart ska få köra igång med mitt ätande igen, jag går ju nästan och längtar till godispåsen mer än vad jag längtar till att få fara till sthlm, idiotiskt.

Jaja, denna tisdag är iaf bra, och det får jag vara nöjd med just nu!

Kommentarer
Postat av: lisa

hejsan

ville bara sända en hälsning från en proppmätt lisa som mår så illa att hon ¨knappt kan sitta upp. Önskar att jag inte hade hetsat idag. Så mitt råd till dig är att tänka över den där godispåsen noga. jag vet att det sitter i huvudet och det är jävligt svårt att bryta en gammal vana. har man bestämt sig så har man ju liksom, men det där är ingen sanning. man kan bryta den tanken. ifrågasätt den!

hur kommer du må när du har ätit 10 godisar? hur länge kommer du kunna njuta av den goda smaken? är den korta njutningen verkligen värt de?

vad löser du genom att äta?

tänk noga igenom detta!

2008-09-23 @ 20:58:51
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0