Sthlm

Nu är jag hemma från den stora staden sthlm. Det har varit en bra helg, mysigt att umgås med familjen. Vi åkte dit för att se footloose som är en musikal med bland andra anna sahlene och brolle och jag säger bara en sak, herregud se den!! den var helt fantastiskt, jag har aldrig sett bättre.

Gällande maten så har det gått skit rent ut sagt. Jag har inte haft bra möjligheter till att kräkas så helgen har i stort sett handlat om att äta äckligt mycket onyttigt utan att spy upp det, och vad händer då? ja just det, man blir tjock. Så nu väntar ÄNNU mer kilon på min redan hemska kropp. Jag åt godis flera gånger per dag och jämfört med andra i min familj så åt jag äckligt mycket. Jag lyckades spy två kvällar, men det som kom upp vara bara en ynka liten del av allt jag åt. Jag känner mig äcklig idag, jag känner mig misslyckad och värdelös.
Jag var ju på psykiatrimottagningen för ungefär två veckor sedan. Jag träffade då en jättegullig dam som jag troligtvis skulle få ha som kurator. Hon var dock tveksam eftersom hon hade så mycket just nu, så hon skulle ta upp det på ett gemensamt möte i måndags, alltså en vecka sedan och efter det höra av sig om en ny tid till mig. Jag hade hoppats på att få gå en gång i v eckan ungefär. Nu har hon inte hört av sig än, så jag är väl bortglömd. Nu måste jag börja om igen och ta kontakt med dem, jag orkar inte det just nu.
Herregud vad jag vill bort från allt just nu!

Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Naa

Om de nu 'har glömt bort dig' så har de inte gjort det för att du är du. Sånt händer överallt. Papper tappas bort. Kom ihåg att vi bara är papper på dessa mottagninbgar, och ta det inte personligt!

2008-09-29 @ 10:06:11
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: lisa

lila du, ta de lugnt. du orkar. ring tillbkaka till kuratorn och fråga vad som händer. de fixar det. skjut det i framför dig bara! ta tag i problemet med en gång!!!

kramar

2008-09-29 @ 11:18:09
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: katten

Tack för din kommentar!



Jag antar att du redan vet det, men måste säga det igen: när man spyr får man mest upp galla typ, näringen och de flesta kalorierna är redan upptagna av kroppen. Det är den bistra sanningen. Jag vet att det kan se ut som att man har fått upp mycket och kännas så på magen. Men det stämmer inte.



Det är otroligt svårt att sluta spy, men det måste man. (vet att du vet det här men känner att jag måste säga det:P)



Håller mina tummar hårt för dig!

2008-09-29 @ 17:28:24
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0