Snart bär det av

Inte en enda spya idag, bra! (antar jag)

Imorse var jag så nervös inför resan, ont i magen och snurrig i huvudet av allt jag ska ha med mig, men nu känns det bra. Om 9 timmar sitter vi på bussen och senare på dagen i flyget på väg till Grekland, det ska bli så skönt! Men som jag skrivit tidigare så hoppas jag för allt i världen att jag slipper de jobbigaste matproblemen, jag vill kunna slappna av och inte vara beroende av att äta hela tiden.
Jag kommer inte skriva på denna vecka, ska koppla bort allt ordentligt har jag tänkt, och på något löjligt vis så hoppas jag att jag kan komma tillbaka som en helt ny människa med nya krafter!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Naa

Ha en underbar resa och ta hand om dig! Kram

2008-09-02 @ 00:08:16
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0