Så trött

Jag har precis hetsätit. Det var fruktansvärt! Jag åt choklad tills jag mådde illa, jag lämnade tom en liten bit. (!) Sen spydde jag, och det var lika fruktansvärt. Jag hatar mitt liv, jag hade absolut inte tänkt hetsa idag, men jag var ensam hemma så då "passade" jag på, tragiskt, eller hur? Jag brukar inte ens hetsa mitt på dagen.

Ikväll ska jag iaf på jympa, även fast jag ser ut som fan och är stor som ett hus. Jag vet att jag tjatar på att jag är less och allt det men jag vet inte vad jag ska göra. Jag sitter här arbetslös ohc måste ta tag i det på en gång, jag kan inte gå omkring utan inkomst längre, det funkar inte. Jag hatar verkligen mitt liv och jag förstör bara mer och mer för mig själv. Jag brukar ofta känna kraft till att försöka bli frisk men nu kan jag inte, för jagorkar inte. Jag vill bara ha någon som vet om vad som händer i mitt huvud och som kan prata med mig och bara sitta med mig och säga  att jaggör fel och att jag duger somjagär.

Jag är så trött, så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0