Målar

Idag målar jag om mitt rum, jag älskar att göra om. Visserligen har jag ett extremt litet rum så det finns inte så många möjligheter att hitta på roliga saker där inne. Men för att se det från den positiva sidan så blir det inte så farligt mycket att måla :)

Jg har hittils klarat denna dag också. En stor frukost som vanligt och nu har jag precis ätit köttfärs med qinoua och massor av grönsaker, mums. Ikväll blir det troligtvis friskis också, om jag fortfarande har lust senare. Och på tal om ikväll, vi ska nog köpa hem matchen Modo-Rögle också, underbart. Och jag ska inte koppla denna match med något ätbart! Nu ska jag njuta av matchen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Naa

Måste skriva att det är kul att du är igång med dina måltider och så. fortsätt kämpa!

2008-09-23 @ 14:56:02
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0