Lördag

Jag har kommit på en stor nackdel. Förut så åt ju jag mer, men spydde ofta upp det jag åt i "överflöd". Nu äter jag fortfarande lika mycket, eller det är ju egentligen mer, men jag spyr mycket mindre. Jag försöker gå och spy men jag får inte upp något, vad är det som är fel?

Jag tänkte skriva upp mitt matintag för dagen.
Frukost åt jag vid 10 tillsammans med familjen. Det blev först en stor filtallrik med hallon banan och müsli, sedan ett kokt ägg, och sedan tre knäckebröd mackor med smör, ost och gurka. Plus att jag vräkte i mig lite russin, fy fan vad jag kommer bli tjock nu. Jag hade aldrig en tanke på att spy upp detta eftersom jag undviker att spy upp vanlig mat.
Sedan åt jag inget fram till kl 14 förutom lite läkerol. Vid 14 åt vi på ett fik och det blev en grillad macka med skinka och mozarella. (jag fattar inte varför jag har börjat äta bröd igen, idiot!!). På väg till hockeyn vid 15 köpte jag en påse plockgodis, och ja, det var bara jag som köpte det. Den påsen åt jag upp under matchen, jag fick lov att hejda mig för att inte äta upp allt på en gång. Under den här tiden tryckte jag även i mig lite läkerol. Jag spydde aldrig upp detta, jag hatar att gå och spy, man blir alldeles tårögd och ful, och hur kul är det när man är omkring ca7000 pers? Men samvetet mår ju så dåligt, jag måste träna imorgon, men ajg vill inte... Så gick tankarna mest hela tiden.
När vi kom hem vid 19 så var det finmiddag framdukad. Kyckling gjord i ugnen med mozarella, soltorkade tomater, mjukost i en röra, tillsammans med det var det broccolimos (jättegott, rekomenderar!!) plus en härlig sallad gjord på sallad, majs, paprika, melon, äpple och gurka. Av detta åt jag två ganska stora portioner, mycket mer än syrran, såklart! Usch vad äcklig jag kände mig, jag har verkligen gått upp i vikt nu. Det är en sak att känna det själv, men att märka att man inte längre kan ha kläder och att de där höftbenen man såg lite av förut inte längre visar sig, då vet man att man har blivit större, och ni som är i samma situation vet hur det är, man vill bara lägga sig i graven.  Eftersom jag inte spydde upp godiset tidigare så kräktes jag upp en del av maten, som kompensation. Jag drack även en drink innan spyan så vätskan gjorde att det smakade surt och äckligt.
Nu ska familjen bada vildmarksbad, tid för mig själv inne alltså. Ska jag passa på att äta lite choklad? I think so!
Snart är det även fruktsallad och glass...

Jag hatar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: lisa

vi är i samma sits! känner precis som du!

skulle vara jättekul o snacka på msn, min adress är lisa[email protected]

2008-09-21 @ 00:12:33
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Naa

för någon med bulimi så är ditt matintag stort, ja.. men för någon som är frisk så är det ganska normalt, tänk på det.

2008-09-21 @ 10:57:02
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0