Läkerolmissbrukare

Idag åker jag till sundsvall för att sedan imorgon åka till sthlm, det ska bli skönt. Jag hoppas att mattankarna ska hållas i styr och att hetsen håller sig borta men det brukar gå ganska bra när man är sysselsatt. Vi ska gå på stan, se footloose, ta det lugnt och bara umgås, det kommer bli bra.

För att tala om annat så äter jag verkligen läkerol som godis, ett komplement? Det är fruktansvärt gott men jag får verkligen den där "hets" känslan när jag smaksar på läkerol efter läkerol... Aja, jag ska försöka strunta i det. Har klarat mig än så länge idag, ikväll blir det en kamp, en stor kamp. Vi kommer vara hos syster och hälsa på, se på hockey som är ikväll och då åker det nästan alltid fram något. Att åka in på min favoritgodisbutik på vägen ner lockar mer än aldrig förr! Jag vill ha godis, NU!

Till alla, ha en underbar helg och ta hand om er. Njut av årets underbaraste tid, hösten. Titta bara så fina träden är!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lisa I

Äsch, så är det väl för alla ;) Man tar en Läkerol och sen en till och sedan är asken tom. Jag kan fortfarande inte ta bara en, framför allt inte Salvi eller salmiakLäkerolen som jag äter som just godis. Men vadå, det är väl 25 g i en ask, så det är ingen fara. Om inte magen reagerar, vill säga.

Hetskänslan kan finnas där, men det är inte hets.

Lycka till ikväll!

2008-09-25 @ 15:07:33
URL: http://vifinns.blogspot.com
Postat av: lisa

stå emot. du klarar det. läkerol kan vara lite lurig, ät speciellt inte med lakrissmak för de inte bra!

ha en härlig helg i sthlm. roligt med footlose, vill också ;)

kram

2008-09-25 @ 16:28:13
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0