Läkarbesök imorgon

Godkväll alla. Nu har jag kommit hem från syster. Jag hade planerat att undvika godis och liknande fram till helgen men det blev naturgodis på bussen, en spya fixade samvetet.
Imorgon ska jag till läkaren, nu börjar vägen till ett bättre liv (hoppas jag) sen på torsdag ska jag till en psykolog (igen, kommer hon att kunna hjälpa mig överhuvudtaget?) Jag är lite nervös inför läkarbesöket eftersom jag inte vet vad ska hända, vågen kommer ju att komma fram och jag ska INTE kolla på den. Aldrig i hela mitt liv. Jag ser och känner på mina kläder att vikten har gått upp en hel del, ett par byxor jag köpte för bara någon månad sen kan jag inte längre få igen (!!) Det är katastrof, ingen kommer ju att vilja ha dig såhär marie, ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0