Jag är värdelös

Jag skäms. Här sitter jag och skriver att jag ska klara mig utan hets och spya en hel dag och vad är det som planeras i mitt huvud? Jo, att äta en påse med naturgodis som jag köpte idag, plus att jag precis åt en stor filtallrik och två knäckebrödmackor med ägg på till middag alldeles nyss. (och jag äter inte ens bröd, vad fan är det som händer?) Denna måltid måste bara komma upp, jag klarar inte av att ha den kvar men det blir lite svårt. är hos min storasyster som bor i en lägenhet tillsammans med hennes kille. Hon själv ska bort ikväll och pojkvännen skulle också vara borta. Perfekt tänkte jag men nu har pojkvännen redan kommit hem och tagit med sig sin bror. Jag är inte s jälv på hela kvällen.  Jag kom på mig själv med en ovanlig tanke när pojkvännen kom hem och jaginsåg att jag inte kommer kunna spy hur jag vill och när jag vill ikväll. Min första tanke var "gud vad skönt, nu slipper jag spy ikväll. De kommer ju ändå höra så jag låter bli" Jag funderade länge med mig själv men insåg sen att jag inte kan låta en sån fjantig grej hindra mig.
Jag önskar att jag hade någon att prata med och gråta hos (inte för att jag kan gråta men..) och bara säga som det är och på så vis kanske inse att jag inte ska spy ikväll. Jag känner mig uppsvälld som en ballong och jag vill helst av allt bara försvinna nu. Det är inte nog med att jag gör mig själv besviken varje gång jag spyr, nu gör jag även alla som har läst mig blogg besviken. Vad håller jag på med? Jag som alltid säger att jag hatar att göra människor besviken, det har ju numera blivit min vardag..

Gör inte som jag. Jag har absolut ingen styrka till att ta mig igenom det här. Jag är fast i att missbruka mat, så är det.

Jag håller alla tummar jag har för att alla ni där ute håller fast vid era kloka tankar och undviker att tracka ner på er själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0