Inte den bästa starten på helgen.

Jag klarade inte av att åka förbi godisbutiken. Det blev en stor påse! Har dock bara ätit en del, ingen hets. har även ätit morötter och dipp, fruktsallad. Det är inte bra för min vikt, verkligen inte, men det är som det är. Jag hade inte tänkt spy ikväll, jag vill, men det går inte i en liten lägenhet där alla i min närhet håller lite koll. Varför måste de veta? Det är bara jobbigt tt vara iaktagen.

helgen började dåligt, men humöret är ändå okej. det blir väl annat när man kommer til sthlm och känner den där känslan av att alla ser så mycket bättre ut än mig. Så är det jämt när jag går på stan, och speciellt då i sthlm där många verkligen ser bra ut och är smala. Jag vill ocks åvara smal!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

känner igen mig i alla dina ord. men vi måste tänka att de spelar ingen roll hur vi ser ut. lycka ligger inte där. och en person gillar man u för dens personlighet, inte yttre

2008-09-25 @ 21:24:56
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: katten

Känner igen mig! Jag bor i Sthlm och jag undviker typ vissa delar av stan ibland för att jag inte står ut med alla perfekta tjejer.



Men det sitter egentligen bara i huvudet!!, vet jag:P

2008-09-25 @ 22:57:01
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/
Postat av: Naa

men sen så vet du inte hur de personer du möter mår. många av dem har kanske samma sjukdom som du, eller något ännu värre. det vet man aldrig. Du kommer klara det!

2008-09-26 @ 10:30:07
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0