Hets

Fan också. Jag åt upp min stora godispåse på max tjugo minuter, sen kom ångesten. Jag försökte smyga med att kräkas, men det går ju inte när man inte kan slappna av ordentligt. Det känns som om de står utanför dörren och lyssnar. Jag fick upp lite, men inget av godiset, utan bara lite av middagen. Hur kommer det sig? Varför kommer inte det jag åt senast upp först?
Jag hatar mitt liv. Jag vill inte mer, jag vill inte!! Visst kan jag gå och söka hjälp, men jag måste ändå göra allt arbete själv och det klarar jag inte av. Jag har försökt förr och det gick inte. Jag vill bara slippa alla tankar på mat.
Jag vill bara slippa..

Kommentarer
Postat av: lisa

proffesionell hjälp är de som gäller! de vet du också!

2008-09-13 @ 05:59:22
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0