Ganska nöjd

Jag har klarat dagen bra än så länge. Jag började med äggröra och gröt som vanligt i morse, sen till lunch blev det lite slarv, det blev en filtallrik med banan, bär och müsli, ett stekt ägg och ett päron. Jag borde äta riktiga måltider, men det är helt okej ändå känner jag. som mellanmål innan middag blev det en knäckebrödmacka med ost och gurka, och ett päron och alldeles nyss var det middag och då blev det köttfärs som jag blandade med goda kryddor, pesto och creme fraiche. Till det mathavre och massor med goda ärtor och vitkål. Det känns relativt bra och det dåliga samvetet är inte värst ändå. Ikväll ska jag på friskis&svettis, det har jag laddat för hela dagen. Det kan nog bli kul, men mest skönt efteråt såklart.
Ikväll blir det fruktsallad, mums!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Naa

Ditt matintag idag verkar mumsigt! Lycka till på passet! Kram

2008-09-22 @ 20:57:38
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0