En god natts sömn vill jag ha

Det blev en helt galen lördagkväll, i matväg alltså. Jag åt massor med choklad, försökte spy upp det, fick bara upp lite, blödde för första gången ur halsen, det skrämde mig. Sedan åt jag fruktsallad, glass och vaniljvisp, mest av alla såklart. Försökte få upp det med, fick inte alls upp allt. Panik! Så kvällen bestod av att äta, försöka spy, äta, försöka spy...
Jag la mig och mådde fruktansvärt dåligt. Det är så skönt att gå och lägga sig efter en  sån här kväll, man är helt slut och när man sover så är det ju ingen som ser mig och ingen som bryr sig. Sen att jag drömmer helt sjuka drömmar är en annan sak, ett annat problem...

Kommentarer
Postat av: Naa

jag vill samma sak som du, hellre smal och sjuk är frisk och mullig, men jag har insett att det inte är värt det. det är inget liv att räkna kalorier för varje tugga man tar. jag vägrar vara sjuk!

2008-09-21 @ 20:49:06
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0