Söt? Jag?

Idag har jag varit hos Iris, min kurator. Det gick bra, men det är svårt att få henne att förså min tankar.

En annan kul grej. Min storasyster ringde precis. jag träffade hennes pojkvän på hockeyn igår, han var där med sitt jobb. Nu hade tydligen hans arbetskamrat sagt till Lisa idag att hon har en väldigt snygg/söt syster, alltså jag. Fattar ni? Någon tyckte jag var söt, även fast jag är så tjock just nu. Det fick min dag att bli lite bättre faktiskt. Synd bara att jag inte kan ta åt mig det ordentligt och verkligen försöka inbilla mig att jag ser bra ut.

Idag är det fredag, det kommer slinka ner skit, undra om det kommer upp. Tror inte detfaktiskt.

Kommentarer
Postat av: Naa

Ta till dig det han saaa! Han har ju ingen anledning att säga det om han inte tycker det, inte sant?

2008-10-03 @ 17:13:46
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: katten

Jag känner igen mig i det du skriver också väldigt mycket. Det är så underbart (men tragiskt...) att det finns andra tjejer som går runt med samma tankar och känslor. Det är verkligen en stor tröst och hjälp för mig. Jag håller helt med, målet ska vara att vakna och älska sig själv- inget annat!



Du ÄR söt! Ta åt dig det han sa!



Förresten, vi kanske kan prata på msn? Vore kul att ha fler att snacka med ibland:)

kram!

2008-10-03 @ 19:19:40
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0