Söndag

Idag är ännu en ätardag känner jag, eller det vet jag rättare sagt. vi får främmande till middagen och då blir detefterätt och grejer också, plus att jag ska fika på stan, varför gör jag såhär mot mig själv? Jag mår ju så dåligt när jag ser ut såhär. Jag kände mig inte ens snygg när jag var ut i fredags, det brukar jag kunna göra när jag är fullt sminkad och ha snygga kläder. Det är verkligen inte så nu, tvärtom. Jag mår så dåligt över att få lov att köpa större storlekar, det är äckligt, jag är äcklig!

Kommentarer
Postat av: Naa

Jag har gått ut mycket under mina år. sen 15 har jag festat och jag tror att jag varit överallt. Slutet på 2007 orkade jag inte mer. jag kände mig inte fin när jag gick ut, så efter ett tag slutade jag festa, jag mådde ju bara så dåligt av att vistas bland så mycket folk när jag kände mig så ful. Ta en paus från festandet, eller iaf utgång. man går ju ut för uppmärksamhetens skull, och om man inte känner sig fin inombord så trivs man inte ute. sen att räkna kräkfria dagar har aldrig funkat för mig. jag brukade säga "en vecka" pch sen när den veckan gått så kände jag en befrielse att jag klarat det och började hetsa, helt sjukt. hoppas att du mår bättre!

2008-10-12 @ 11:25:25
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0