Ny frisyr

Idag har det varit en ganska bra dag. Jag gjorde ett snedsteg och åt en stor portion lasagne till lunch men det känns ändå okej, det ska vara okej, mat SKA man äta. Strunt samma vad det är.
jag har även klippt mig idag, och färgat håret. Jag har varit både mörk och blond men har på senaste tiden varit blond och har trivts jättebra, bortsett från den fula utväxten som är i råttfärg, kan man säga. Iaf, nu är jag lite mörkare, har en mörkbrun slinga i luggen plus en lite plommon aktig färg i luggen också. Det låter knepigt men det blev ganska bra. Och gällande håret, jag har klippt av det! Jag har alltid haft mellanlångt hår, men det var så slitet så det växte i stort sett inget. Numera har jag en page, ungefär axellång och rak. Nu blev jag sugen på att lägga upp en bild på det, för att det var så svårt att förklara. Hm...

Kommentarer
Postat av: katten

Vad glad jag blir av att höra om din attityd idag! Det är ju inget farligt alls att äta en stor portion lasagne- det är så det ska vara.



Idag har allting känts bättre. Jag har ätit frukost, lunch, mellanmål och middag. Visserligen små portioner, men man kan inte få allt på en gång.



kramar

2008-10-14 @ 23:24:38
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0