Ny dag imorgon

Jag spydde, var skakis efteråt. Det var inte mycket som kom upp, bara vätska. fan också, det ekar i mitt huvud. fan fan fan.
Jag gjorde min kropp en lite tjänst genom att göra lite höga knän, benböj, armhävningar och så. Nu får jag se hur det går att somna efter det här. Mina händer skakar fortfarande, varför? jag har ju knappt fått upp något. Aja, imorgon hoppas jag att jag kan låta bli skiten.

Sov gott önskar en som inte har vågat vägt sig på flera månader, och hon vet att den visar mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: katten

Ingen bra kväll för någon av oss...Men det är bara att fortsätta framåt, en ny dag imorn ja:)



Tack så jättemycket för dina ord! Det hjälper så mycket att ha nån som lyssnar, förstår och ger råd. Jag ska försöka att ta det lite lugnare än vad jag hade tänkt imorgon. Och jag har också allvarligt börjat fundera på att söka hjälp igen. Får du nån hjälp?



kramar

2008-10-05 @ 00:06:41
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/
Postat av: Naa

Ta hand om dig vännen, du är mer värd än så...Varför är helgerna mer svåra att stå emot?

2008-10-05 @ 00:43:46
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: Nolita

..sabbar dina drömmar om förhållande sa du. Känner likadant där. Men jag tror, jag tror verkligen att blir vi av med skiten, så kommer även den biten att falla på plats. För att kunna älska någon annan måste man kunna älska sig själv. Klyshigt jag vet, men sant. Vi får jobba på det. Hur? I takt med att vi övervinner bulimin förhoppningsvis, hoppas jag att vi lär oss det på vägen.

Ta hand om dig.. kram

2008-10-05 @ 10:40:52
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0