Mer protein, tack!

Jodå, promenad blev det, men det var nog mer för att jag åt så mycket till middag. Pannkakor, jag brukar inte äta pannkakor men har börjat nu då de i familjen äter det. Jag åt 4 st, med banan och grädde, jag mådde fruktansvärt illa efteråt. Det gör jag MYCKET sällan av mat. Och för första gången på otroligt länge kände jag att jag fick lov att stå emot för att inte gå och kräkas, det ville bara komma upp. Men nu efter promenaden känns det bättre. Jag måste se till att äta ägg på mackan ikväll för att få i mig lite mättande protein, pannkaka mättar inte i längden!

Kommentarer
Postat av: Naa

min bantarfamilj skulle nog aldrig få för sig att äta pannkakor någonsin. Min storebror men ingen annan. men du ska vara glad att din familj har en sån inställning till mat, jag önskar att jag oxå kunde testa pannkakor till middag. men nångång ska jag!

2008-10-08 @ 21:31:28
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: Naa

hmm.. ja jag kan säkert göra pannkakorna nyttigare, men pannkakor är stort nejnejnej för mig. men det är bara att övervinna den rädlan och se att man itne går upp 4kg av 4 pannkakor. haha, det är omöjligt att man alls går upp om man itne äter 10st till varje måltid hela tiden. vi är allt för rädda för vanlig mat, ska bli stora ändringar.

Japp jag bor hemma. har inte velat ta lån medan jag pluggar och jag trivs så bra här. är inte redo för att stå på egna ben, se jag kan inte ens äta normalt =)

2008-10-08 @ 21:57:47
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: lisa

vad skönt att höra att du verkar kunna hantera allt någorlunda bra. pannkakor är ju inte direkt ngn lätt grej, det ska gudarna veta.

hoppas du får en bra torsdag, det är du värd!

kram

2008-10-09 @ 05:54:21
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0