Jag, vem?

Jag kom ihåg för bara några dagar sedan, då var jag full av energi och peppad till att ta tag i mina problem, allt kändes så bra och jag kände mig stark. Nu känner jag mig svagare än på mycket länge och det värsta är att känslan om att jag aldrig kommer att må bättre är riktigt stark. Jag kommer helt enkelt inte att bli bra, jag klarar inte av det. Jag har försökt nu så många gånger att jag inser att det är omöjligt för mig, jag kan inte helt enkelt.
Jag kan inte skaffa ett jobb,
jag kan inte komma på vad jag vill göra resten av livet,
jag kan inte älska mig själv,
jag kan inte njuta av att ha underbara vänner och familj,
jag kan inte tro på mig själv och jag kan inte bli frisk från mitt helvete.

Usch vilka negativa inlägg jag skriver, men tyvärr så blir det så när jag känner så. Jag måste få skriva av mig och få ur mig vad jag egentligen känner. Och det är så här jag känner nu, att jag är totalt värdelös, det spelar ingen roll vad folk säger.

Kommentarer
Postat av: Elin

HERREGUD! Det där är precis mina ord. Så känner jag också! Det känns som man ALDRIG kommer bli frisk. Jag har försökt och försökt men det går inte! Jag vill ju bli frisk, kan jag inte få det då???

ta hand om dig <3

2008-10-13 @ 09:44:27
Postat av: Naa

det är din blogg och du ska skriva exakt det du känner. vad är annars meningen med bloggen?

2008-10-13 @ 10:29:38
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: Naa

Det gick bra att prata med min tjejkompis. Hon hade märkt att jag inte var som innan. Man kan ljuga o säga att man mår bra, men ögonen ljuger aldrig, sa hon. och så rätt hade hon. Jag har inte varit fokuserad, jag tänker bara på allt relaterat till ÄS.



Hon förstod iaf, och lovade att läsa lite mer om deet, för att förstå bättre. hon var glad över att jag inkluderat henne i mitt liv, och jag är så glad att jag har henne. Hur har du haft det idag?

2008-10-13 @ 17:59:30
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: katten

Ja verkligen, och det sjuka är att jag hetsåt igen samma dag. Jag känner igen mig i allt du skriver, men jag vet att ibland kan det kännas sådär bara för att man har en dålig dag eller period. Och ja, man ska inte tänka i perioder så där, men efter ett tag så inser man att man kommer klara av saker och att må bättre. Humöret är väldigt växlande bara... Jättegärna peppas på msn:)

2008-10-13 @ 20:20:04
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0