HJÄLP. Jag är så jävla dum. Jag har intevägt mig sedan i våras och fick för mig att göra det nu. Då jag gick upp mycket i vikt efter jul så vägde jag 62 kg, det var mycket! sen gick jag ner en del innan sommaren men nu väger jag över 65 kg. 65 KG!!! Jag har inte vägt så mycket på länge.
Mamma har gömt vågen sedan länge tillbaka så jag frågade henne nu var den var, "vill du verkligen veta det" sa hon. Ja varför inte? sa jag oberörd. Jag skulle ha avstått. Nu hatar jag mig själv, jag hatar mig själv. Jag vill inte leva längre, speciellt inte eftersom jag vet att jag kommer gå upp mer i vikt, jag äter nämligen mer nu än någonsin.

Jag vill dö.

Kommentarer
Postat av: Naa

okej efter år av hets, svält, olämpliga kompensationer så måste man gå upp när man börjar äta regelbundet. kroppen vet fortfarande inte när den kommer att få mat, så den lagrar mycket. med tiden komemr du att gå ner. samma har hänt mig nu, har gått upp, inga byxor passar men jag har slängt undan de. Om jag itne går ner så kommer jag bli lack på min psykolog, hon lovade mig. Hoppas din dag blir bra ändå, kämpa! Kram

2008-10-05 @ 18:16:43
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: lisa

men lilla gumman. 65 kg är ju inget. hur lång är du?

sedan måste jag säga en sak till. en siffra på en jävla våg är ju löjligt, i-lands problem eller hur... värre kan vi jaga upp oss för, tycker du inte det???

2008-10-05 @ 19:06:14
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0