Dag2

Okej, jag har inte klarat den än, men jag ska!

Idag ska jag vara barnvakt åt världens sötaste kusinbarn, underbart! det kan nog luta åt att det blir en onyttig fika på stan då. men ska jag gräva ner mig? Äsch, jag får väl bli tjockare, fika är en social grej, och att tacka nej till en fika på stan känns bara pinsamt på ett sätt. Är det en kompis som man är nära brukar det gå bra, men med en kusin som man inte umgås med jättemycket så känns det bara dumt att tacka nej. Åväl, det får bli som det blir, jag har ju trots tränat två dagar i rad nu, så det känns okej.

Jag är en ganska trogen läsare till Blondinbellas blogg, ni får tycka vad ni vill, men jag tycker att hon har kloka värderingar och ett intressant liv! Nu har hon startat ett sammarbete med veckorevyn som jag tycker ni ska läsa mer om här:

http://www.veckorevyn.com/skrivpa/


Kommentarer
Postat av: Naa

jag har oxå följt henne blogg länge och tycker att hon är väldigt klok för att vara 17. Men samtidigt så tror jag att hon sätter press på många att behöva prestera. kollar man hennes dagliga aktiviteter så är hon igång hela tiden. och hon lyckas ha allt. det gör så att jag känner att jag oxå vill det. men endå kan jag iten sluta läsa det hon skriver,, äääsch.. :P

2008-10-07 @ 11:19:28
URL: http://saphary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0