Dag 4

Psykologen som gäller idag, det känns helt okej. Ska lämna in några frågor jag skulle svara på, jag skulle även skriva ner tankar och känslor jag har när jag vill hetsäta men det har jag inte gjort, jag fixar inte det. Vet inte hur jag ska skriva och vet inte vad och när jag ska skriva heller.
Efter det ska jag gå på stan i väntan på att bussen går till Sundsvall. Ska hälsa på syster. Jag och pappa skulle dit imorgon över dagen för att åka på ikea och hämta lite saker hos syrran men jag åker dit ikväll istället så jag får lite extra tid där, det ska bli skönt.
Jag hoppas inte att jag är till något besvär bara. Jag känner ofta att hon inte "vågar" säga nej till mig eftersom jag mår som jag mår, men som sagt. jag hoppas att det inte är så.

I övrigt så går allt relativt bra. Jag gruvar mig för helgen då den största frestningen brukar komma. Jag äter regelbundet och alla måltider, och rör på mig lagom mycket, har blivit mycket promenader i veckan, vilket är bra!

Och förresten, Dag 4!

Kommentarer
Postat av: lisa

härligt att höra en positiv tjej idag, jag glädjs me dig!

2008-10-09 @ 17:57:32
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0