Dö-tid?

Har ni mycket dö-tid som jag? Gå in och kika här, samla poäng och få presentkort. Det finns överallt, jag vet, men det skadar inte att kika.

http://www.gratismode.se/?c=9629


Jag är enormt dålig på att skriva här nu, det är mycket för att jag inte har något att skriva. Dagarna ser likadan ut, jag har ångest men jag hetsäter inte så ofta, en gång i veckan kanske. Jag är ändå inte nöjd över mig själv och jag bli snart galen över att inte kunna vara nöjd med min kropp. Bara för att jag var smalare förut betyder inte det att jag var bättre då. Jag är lika bra som jag alltid har varit, än hur jag ser ut.
Det som är tyngst är nog att jag inte kan ha mina kläder längre, det känns förjäkligt faktiskt, om jag ska vara ärlig. Men vad gör man? Man får ta det för vad det är.

Hur mår ni?

Marie

Kommentarer
Postat av: Malin

Man ska bara skriva när man vill... tror på dig vännen min. Känns som omdet går lite bättre, har jag rätt?? Styrkekramar

2008-11-16 @ 18:29:11
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Nolita

Hej lilla vänn. Jag mår gasnka bra. Volleyboll är det jag tränar, var lite rädd för å skriva det men skit samma känner jag nu. Funderar ändå på att sluta vara anonym.

Känner så väl igen tankarna. Jag jämför mig också ifrån det att jag var mycket smalare. Men var vad det som var bättre då? Det var sämre då, varför vill man tillbaka dit för?

Nej, vi får helt enkelt gå ut och köpa nya kläder som vi känner oss snygga i. Eller hur? Släng eller lägg undan dina andra kläder om dom är för små, om det är orelistiskt att gå ner till det igen.

Hejja oss! Kramar

2008-11-17 @ 07:44:13
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Naa

Det är det som är jobbigast för mig oxå. Att jag inte kan ha samma kläder som för 2-3 år sen. Men det är ganska dumt egentligen, för kroppen förändras ju hela tiden, och det är väldigt normalt. Men varför är det så svårt att släppa det? Varför är det så svårt att köpa jeans en storlek större än vad man "alltid haft"? Kram på dig och kämpa på

2008-11-17 @ 11:12:00
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: elin

Kläderna är det jobbigaste, de är det ultimata konkreta tecknet på att saker har förändrats. Men det går ju alltid att köpa nytt? Enda problemet för mig är att jag blivit så stor att det blir BiB avdelningen, och lets face it, kläderna där ser förjävliga ut.



Annars, ha det!

2008-11-17 @ 16:26:01
URL: http://hiraedd.blogg.se/
Postat av: Helena

usch, ja.... kläder. jag har inte ett enda par jeans från "back then" som jag kan ha på mig. men vad gör väl det? jag har andra sjukt snygga kläder som jag kan ha istället och som jag känner mig bekvämare i! jag har insett att jeans (än så länge) är förknippat med för mycket ångest och smaltankar att jag låter de där smala paren ligga kvar längst inne i garderoben och istället väljer kläder som jag känner mig snygg och sexig i :-)

2008-11-23 @ 05:18:56
URL: http://bullkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0