God morgon

God morgon alla, eller god förmiddag är det väl kanske för er andra. Anledningen til denna sena morgon är att jag har jobbat inatt. 18-06 så jag är helt slut. Man kan tro att huvudet får vila från alla tankar när man är på jobbet och har något annat i huvudet. Knappast. Hela natten har jag ägnat åt att försöka bestämma om jag ska äta godis idag eller inte. Ska jag träna? Jag har kommit fram till det att inget kan få mig att koppla bort tankarna, det sitter inkletat i huvudet och det går inte att få bort.
Jag gick ju ändå 10200 steg på jobbet inatt (enligt stegräknaren), då borde jag väl vara värd lite godis. Jag har ju kämpat så bra, jag är värd det.

Du är äcklig och värdelös, inse att du inte kan hålla på såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0