Gjort är gjort

Det jag skrev om att jag aldrig har kräkts upp riktig mat, glöm det. Nu är det gjort. Igår på jobbet direkt efter mina två kesomackor och en frukt så brast det. Jag vet inte varför men jag känner mig så äcklad, ja, jag känner mig bara värdelös. Det är så svårt att sätta några bra ord på det.

Men för att övergå till min vardag så jobbar jag för fullt. Eftersom jag jobbar skift så blir det ganska jobbiga dagar ibland. Som häromdagen. Jag jobbade från 22-06, sen var det hem för att sova för att sedan börja jobba igen kl 14. Det tar på kroppen känner jag nu, men det funkar ändå ganska bra. Jag har precis fått mitt lönebesked som jag ska gå och kika på, det kanske får mig att hitta lite motivation.


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0