Träningsvärk?

Jag har träningsvärk i magen efter att ha spytt mycket, är det ett tecken på att man bör sluta?
Jag orkar inte längre träna och äter mer och mer skräp eftersom det ändå ska upp. Jag lyckas dessvärre inte alltid att få upp det, det händer många gånger att jag försöker men det kommer inget, jag måste börja lära mig vad som är "lättspytt" och inte.

De senaste dagarna har det varit så att om jag inte har spytt på en hel dag så är det ovanligt, tragiskt men sant. Jag äter mycket godis och det är ganska svårt att få upp så om jag inte lyckas med det så spyr jag upp tex en filtallrik dagen efter, eller något annat som är lätt att få upp. Det är hemskt när man börjar lära sig vad som är lättspytt och inte...

Jag är verkligen i träsket och vandrar, jag kommer aldrig att komma upp härifrån, mitt liv är värdelöst.

För att se positiva saker så har jag lunchat med en gammal kompis som varit utomlands länge idag, det var underbart. Han är underbar, helt enkelt. Jag skulle kunna sitta och titta på honom en hel dag. 
 
Sopa, det kommer inte att ske, inse det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0