Sovdags

Ja, då var man hemkommen från festen. Det va full fart där ganska länge, fram till att vissa for in till stan. Värdinnan var stupfull så jag kunde aldrig riktigt slappna av, hon yrade omkring överallt. Tankarna jag har haft ikväll är att imorgon är d et söndag, då tänkte jag fråga om en kompis vill fara och hyra film. och hyra film innebär att man får köpa godis, jippi! Det är ju underbart. Eller är det verkligen underbart? Lever jag för maten, lever jag ett sådant tragiskt liv? VILL jag fortsätta såhär??

Kommentarer
Postat av: mapga

sov gott

2008-08-24 @ 01:16:00
URL: http://mapga.blogg.se/
Postat av: Lisa

söndag är en ny dag ja!!!

vi klarar detta. nu jäklar gäller det att ifrågasätta varför man vill hetsäta. vad leder det till. vad är det som är bra med det. INGET, eller hur? nu ska vi inte fly längre. känns som när man hetsäter och tänker, nu imorn skall jag börja med nya tag, ja då gräver man säga ännu djupare ner. de vet vi ju om, men det är så förbaskat svårt att bryta trenden ju. men det går, det ska gå!!!

natti hörs imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0