Om och om igen...

Ha! Jag är värdelös. Jag gjorde det igen. Jag som nyss skrev att jag bara skulle äta min fruktsallad och sen vara nöjd fram till middagen. Det första jag gjorde efter den första spyan var att som tidigare nämnt äta fruktsallad, därefter åt jag det som var kvar av naturgodiset, för att sedan gå ner till familjens godispåse och åt en del ur den, plus kex. Det kom upp det också, jag är skakis nu, känner mig matt i kroppen.
Jag fick en klok kommentar bara för ett tag sedan där det stod om mat och att man ska äta flera måltider per dag för att hålla blodsockret jämt och på så vis inte hetsäta. Jag gör faktiskt det, men jag hetsäter ändå, vad är fel? Är jag så otroligt värdelös att jag ändå inte klarar av att låta bli hetsätningen?

Kommentarer
Postat av: Naa

Äter du ordentligt då?

2008-08-29 @ 18:32:25
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: lisa

vet du vad, jag tror du äter för lite. annars skulle inte din kropp ge signaler till din hjärna att den vill ha mat och kolhydrater vilket resulterar i en hetsätning.

du måste sluta spy vännen. fatta vad du förstör din stackars kropp. du måste bestämma dig för att du vill bli frisk. du har ju börjat så bra med regelbundna måltider, du kan ju redan så mkt. du måste våga lita på dig själv. du fixar verkligen detta. vi ska fixa detta.

du måste fundera ut varför du vill äta, vad är det du vill döva eller vad är det som du tror blir bättre med att göra det. inte lätt, jag vet. men jag tror faktiskt att de går att vända detta. vi är många som bloggar och stöttar varandra. mitt stöd har du alltid. de hoppas jag du vet. för jag tror på dig, jag hör vilken vilja du har!

hör av dig så fort du känner för de!!! du kanske har msn? min är lisa[email protected] om du vill prata alltså!!!

natti natti

stor kram

tack för att just du finns. du betyder mkt för mig även om jag inte känner dig mer än så här :)

2008-08-29 @ 22:10:00
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0