Den eviga cirkeln

Om och om och om igen! Cirkeln är evig och jag lyckas inte hitta en dörr ut från den. Jag är fast här inne, i mig själv. Jag blir så ARG, jag är förbannad och ledsen om vartannat. Jag brukar aldrig gråta, bara gånger jag inser att jag är fast, jag har ett skitliv och jag lyckas inte ta mig ur det. Jag är ju ung nu, jag borde ta chansen att se mig omkring och utforska saker. Istället ligger jag här själv i sängen och har en öm hals, en enligt mig uppsvälld kropp, och ett huvud som är dum nog att bry sig om hur kroppen ser ut.
Jag vill skrika, jag vill skrika till alla människor att jag inte vill längre, att jag bara vill må bra, jag vill sluta gnälla och prata om mina problem, jag vill kunna prata om vanliga saker, JAG VILL INTE VARA HÄR!

Kommentarer
Postat av: lisa

vi är två.

asså ja har ätit den i mer än 10 veckor :( har du testat olika?

2008-08-27 @ 22:32:25
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: lisa

du är underbar som finns, de räcker just nu. var bor du? hur gammal? du får hjälp eller? eftersom du äter medecin menar ja= hur länge har du kännt dig sjuk? vad gör du annars så där? många frågor, svara på de du vill :)



ja är iaf 22, bor 10 mil om gbg. haft problem med maten i ca fem år. just detta med livsgläjden som är bort känns jobbigt! hur känner du?

kraam

2008-08-27 @ 23:35:42
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: lisa

nu har ja läst lite i din blogg.

1. de är ingen vikt att bråka om, men vet att ja inte akn övertyga dig. jag är likadan de är bara de att mitt har spårat ur så länge nu att ja väger mer än 10 mer än dig.

hur lång är du?

sedan allt du skriver att leva i en bubbla, tacka nej för att hem o äta osv. jag känner så väl igen mig. jag har lovat mig själv att aldrig mer tvinga mig att spy.

förstår att du har de kämpigt, hör gärna av dig om du vill prata.

kram

2008-08-27 @ 23:49:46
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: K

Man får prata om vanliga saker också ibland, även att man inte mår bra. Men de är inte alltid det lättaste.

2008-08-28 @ 00:25:01
URL: http://pavagigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0