börja om från början...

Jag har kommit på en sak. Genom att läsa massvis med bloggar och texter om bulimi som ska hjälpa mig att bli frisk så händer raka motsatsen. Jag lär mig av deras misstag, så fort det står något som är ett bra "tips" för mig så tar jag det till mig för att kanske lyckas bättre med min nästa spya. Djävulen i mig har tagit över totalt bara efter några veckors "riktig" sjukdom i bulimin, det är helt vansinnigt. Jag känner mig äcklig och ful, jämför mig med alla andra, vill inte köpa kläder för inget passar ändå, jag vill inte hitta på saker med mina vänner för det enda jag vill göra är att äta och planera mina måltider. Jag vill leva i min bubbla enbart för att jag inte orkar ta tag i mig själv, jag orkar inte börja med samtalen igen och förklara ännu en gång hur allt har gått till och vad jag har gjort hit och dit, jag är så less på att alltid behöva börja om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0