Ännu en morgon

Nyvaken, mår relativt bra idag. Har precis käkat äggröra och en filtallrik med banan, jag hade mina funderingar på att spy upp det men nej, maten har jag ju sagt att jag ska försöka behålla, så jag låter bli. Magen känns lite pluffsig efter gårdagens ätande, tur att jag lyckades få upp en del iaf.

Idag ska jag städa huset med hjälp av mamma hade jag tänkt, sen ska jag laga mat och efterätt för att senare vänta på middagsgäster. Vi ska senare iväg på en fest till en kompis, det ska bli riktigt kul, jag har inte festat på väldigt länge. Samtidigt är jag lite nervös, vad ska jag ha på mig för att duga? Hur ska jag bete mig? Kommer de tycka att jag är tjock?
Blä

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du duger precis som du är! det är du själv som skapar de negativa tankar, eller hur???

försök se det lite positivt så lovar jag dig att du kommer bli ännu vackrare! :)

TRO PÅ DIG SJÄLV!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0